درباره‌سپاهان‌فولاد

خداوند را شاکریم که راه ارتباط با شما هم‌وطن گرامی را، برای ما فراهم نمود و مفتخر هستیم که مجموعه بازرگانی سپاهان فولاد اسپادان را، شایسته خدمت‌رسانی و همراهی دانسته‌اید.

در بهار ۱۳۸۹ با احداث انبار آهن اسپادان، در شهر اصفهان، به جمع فعالان بازار آهن اصفهان پیوستیم.

عرضه نبشی و ناودانی را به صورت تخصصی و همچنین تولید نبشی را به صورت برون‌سپاری  انجام داده‌ایم  و تأمین‌کننده بسیاری از انبارهای سطح کشور بوده‌ایم.

و اکنون با نام شرکت سپاهان فولاد اسپادان، با توسعه انبارهای تخلیه و بارگیری خود در شهر اصفهان و توانمندی در عرضه کلیه مقاطع فولادی، فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز نموده‌ایم تا بتوانیم در ارائه خدمت به مشتریان، بهتر عمل کرده و در شفاف‌سازی قیمت بازار نقشی ایفا نماییم.

ما به ‌عنوان اولین عرضه‌کننده‌ی تسمه‌های نوردی، جهت ساخت سازه‌های فلزی در استان اصفهان و همچنین تولیدکننده این محصول، به شکل برون‌سپاری مطرح هستیم.

تیم متخصص ما با تکیه بر ارتباط بدون واسطه، با کلیه کارخانه‌های فولاد داخلی و امکانات انبارهای مجموعه خود، توانایی تأمین مقاطع فولادی موردنیاز پروژه‌های مشتریان عزیز را در کوتاه‌ترین زمان و مناسب‌ترین قیمت دارد.

در تمام این سال‌ها، صداقت را سرلوحه کار خود قرار داده و همیشه لازمه همکاری را، اعتماد و رضایت مشتری دانسته‌ایم.

امید است بتوانیم با توکل و استعانت از خداوند متعال، در این راه ثابت‌قدم باشیم و سهمی در پیشبرد اهداف صنعتی و اقتصادی ایران عزیزمان داشته باشیم.